Helt Naturliga Kosttillskott
GMP-certifierad och GMO-fri
Gratis frakt vid köp över 599 kr
Beställningar innan 12:00 skickas samma dag*
Alltid säkra betalningsmetoder
Välj bl.a. mellan kortbetalning, Klarna & Swish
Returpolicy
Att returnera en vara till oss är enkelt, börja med att kontakta oss
- Om du vill returnera en produkt för att du inte längre vill ha den eller för att du ångrat dig så kan den returneras till oss inom 30 dagar i sitt ursprungliga skick för en problemfri återbetalning av produktpriset.
- Om du vid leveransen upptäcker att förpackningen har blivit skadad och dina föremål har blivit skadade, kontakta oss så snart som möjligt för att ordna en retur.
- Du kommer att bli underrättad när vårt lager har mottagit varan och när återbetalningen har placerats eller skickats ut igen. Det här är så att du hålls informerad på alla punkter under hela processen.
- Du kommer att återbetalas med samma betalningsmetod som användes när du köpte dina varor i första hand.
För att säkerställa att vårt lager framgångsrikt tar emot din retur, rekommenderar vi dig att använda en spårbar leveransmetod för att styrka leverans. Vi betalar däremot inte returkostnaderna, men kan endast återbetala när produkten är tillbaka.
Beroende på din kortutgivare och bank kan återbetalningar ta 2-3 arbetsdagar. Om PayPal däremot har använts kommer det att följa deras återbetalnings policy.
Så snart vi får ditt föremål tillbaka i vårt lager, så kommer du att bli underrättad. Vi kommer också att meddela dig när din återbetalning är behandlad eller när din nya produkt skickas ut.
Det är viktigt att kontakta oss så snart du upptäcker ett fel. Kontakta vårt kundtjänstteam med ditt 9-siffriga beställningsnummer, artikelnamn och vad felet är, så skickar vi en ersättare till dig så snart som möjligt.
Var god kontakta oss om du tror att en produkt saknas från din beställning. Ange ditt 9-siffriga beställningsnummer så kommer vi återkomma så snart som möjligt och skicka de saknade produkterna.
Det kan ta upp till 21 arbetsdagar för din leverans för att komma tillbaka till vårt lager då det ska skickas från Sverige till Polen. Återigen är det viktigt att du använder en spårbar posttjänst så att du kan hålla reda på var din retur befinner sig.
Vårt dedikerade kundserviceteam står till hands för att hjälpa dig med vilken fråga du än har kontakta oss, eller använd vår live chat.